Iнформація про доставку

Зверніть увагу, що мінімальна сума Вашого замовлення, не враховуючи вартість доставки, повинна дорівнювати 100 гривням.
 
Товар можна отримати двома способами:
 
1) Самовивіз
Ви забираєте товар, який замовили прямо у нашому магазині. Для цього необхідно зателефонувати за одним із телефонів, зазначених у розділі «Контакти».
 
2) Доставка по Україні за сприяння однієї з транспортних компаній-перевізників на Ваш вибір.
При цьому потрібно заздалегідь уточнити на сайті обраної компанії, чи є у них склад у Вашому місті.
 

Нова Пошта ( Натисніть , щоб переглянути адреси представництв )

Ваш час ( Натисніть , щоб переглянути адреси представництв )

IнТайм ( Натисніть , щоб переглянути адреси представництв )

Делiверi ( Натисніть , щоб переглянути адреси представництв )

 

Майте на увазі, що перевізник встановлює вартість доставки сам. Також, якщо товар особливо цінний, його страхують, що, зрештою, підвищує вартість послуг компанії.
 
Доставка здійснюється тільки по території України та строго за вказаною в ході реєстрації замовлення адресою. Якщо в процесі оформлення доставки Ви надаєте неправильну інформацію, можливі затримки та нестачі посилки у строк. Продавець за це жодної відповідальності не несе.
 
Додаткові відомості про доставку:
 
- обробку та підготовку замовлення, що надійшло від Покупця, Продавець здійснює протягом двох-семи робочих днів, починаючи з дати оформлення,
- в межах Харкова доставка провадиться протягом двох-трьох днів після того, як Покупець отримає підтвердження про реєстрацію замовлення, в якому буде вказано підсумкову суму до оплати, на свою електронну скриньку,
- по території України товар доставляється протягом 3-7 днів з моменту його повної оплати, підсумкова сума якої буде зазначена у підтвердженні про реєстрацію замовлення, надісланому Покупцю на його електронну скриньку.
 
Як тільки замовлений товар сплачено, ми відправляємо його за допомогою тієї поштової служби, яку Ви віддали перевагу. Наш менеджер поінформує Вас електронною поштою про контрольний номер посилки (№ квитанції про відправлення), за допомогою якого Ви зможете дізнатися про доставку замовлення.
 
Наш менеджер з продажу охоче Вам надасть додаткові відомості: коли приблизно замовлений товар буде доставлений, з яких причин затримується відправка замовлення тощо. Якщо Ви побажаєте перевірити, чи надійшла посилка до місця призначення, цілком достатньо зв'язатися з відповідним офісом поштової служби. Це легко, тому що адреси та телефони філій доступні на офіційних сайтах компаній.
 
Важливий момент!
 
У процесі обробки замовлення поштова адреса Покупця є його найважливішим реквізитом. Так що будьте дуже уважними, вносячи відомості в поле «Адреса одержувача». Також майте на увазі, що деякі кур'єрські служби потребують додаткових відомостей про одержувача (наприклад, контактний телефон, поштовий індекс або по-батькові). Тому ми закликаємо Вас про всяк випадок вносити дані у всі поля (навіть необов'язкові).
 
А якщо виявите якусь неточність у реквізитах, негайно сповістіть нашого менеджера з продажу.
Інтернет магазин будівельного інструменту ArTool © 2024